بررسی چند نکته و روش مطالعه در آموختن زبان آلمانی
نوشته شده توسط : غریبه

قبل از یادگیری موارد پیچیده، ابتدایی ترین افعال را بیاموزید. دویدن، پیاده روی، پرش، متوقف کردن، سقوط، بودن، داشتن، گفتن، انجام دادن، دستیابی و غیره اینها در ابتدای کار مفیدترین هستند و گفتن و یادگیری آسان تر از موارد دیگر هستند کلمات پیچیده یادگیری صفت ها.

وقتی اسم و فعل را پایین بیاورید، می خواهید برخی از صفت ها را نیز یاد بگیرید تا بتوانید جملات خود را پیچیده تر کنید. صفت ها نیز مشمول سیستم موردی هستند ، بنابراین حتما همانطور که می آموزید اصول آن را درک می کنید که و زبان آلمانی دایلو بیاموزید.

خواندن  در حالی که همه این کلمات را یاد می گیرید، سعی کنید آن ها را بخوانید. این به شما فرصت می دهد تا تمرین کنید و همچنین به جستجوی کلماتی بپردازید که نمی دانید. کتاب های خیلی اساسی مانند کتاب های کودکان را بخوانید، زیرا این موارد برای شما ساده تر خواهد بود.

فیلم ها را تماشا کنید. فیلم ها را با زیرنویس مشاهده کنید. این به شما امکان می دهد از یک فیلم لذت ببرید اما همچنین به شما عادت می کند که چگونه زبان به نظر می رسد. همانطور که فیلم را تماشا می کنید می توانید کلمات و عبارات را بعد از بازیگران تکرار کنید. این همچنین روش خوبی برای یادگیری برخی واژگان اساسی است. سعی کنید توجه داشته باشید که چگونه ترجمه با آنچه در صفحه می گویند ارتباط دارد.

کلاس های پیشرفته را طی کنید. با پیشرفت دانش شما، می خواهید کلاس هایی را برگزار کنید که مطابق با سطح شما باشد. این موارد شما را به چالش می کشد و شما را با جنبه های پیچیده تر زبان آشنا می کند. دوره های پیشرفته از طریق کالج ها و دانشگاه های محلی شما امکان پذیر است، اما همچنین می توانید دوره های آنلاین را از منابع معتبر بگیرید.

 سعی کنید در آلمان تحصیل کنید. کشور آلمان تبادل فرهنگی را به شدت تشویق می کند و می فهمید که تعدادی فرصت برای تحصیل در آنجا وجود دارد. زندگی در آلمان توانایی های زبان شما را بهتر از هر چیز دیگری افزایش می دهد، زیرا این امر شما را در این زبان غوطه ور می کند و خواهید دید که چگونه از آن دست اول استفاده می شود.

شما می توانید از طریق مبادله ای که توسط دبیرستان یا دانشگاه خود ترتیب داده است به آلمان بروید، یا می توانید در دانشگاه یا کالج جامعه در آلمان اقدام کنید. ویزای دانشجویی به شما امکان اقامت در کشور اعطا می شود و شهریه بسیار ارزان تر از بسیاری از مناطق دیگر است. همچنین ممکن است به جای اینکه به مدرسه بروید می توانید کار و کار کنید. اگر به اندازه کافی جوان باشید، حتی کار کردن امکان پذیر است.

یک دوست آلمانی درست کنید. آشنایی با یک دوست آلمانی این امکان را به شما می دهد که زبان آلمانی خود را تمرین کنید از مشاوره در مورد تلفظ و دستور زبان، یادگیری کلمات جدید و همچنین آشنایی با فرهنگ استفاده کنید. می توانید با آن ها به صورت آنلاین گپ بزنید تماس برقرار کنید یا می توانید یک آلمانی محلی مانند دانشجو در دانشگاه خود پیدا کنید.

 به طور گسترده بخوانید همه چیزهایی را که می توانید دست خود را بدست آورید بخوانید. سعی کنید در سطوح بالاتر به تدریج بخوانید تا واژگان شما به چالش کشیده شود. می توانید از هر منبعی بخوانید، اما سعی کنید منابعی را بخوانید که احتمالا از دستور زبان و هجی استفاده خوبی دارند. این به شما کمک می کند تا زبان را به درستی یاد بگیرید.

فیلم ها را بدون زیرنویس تماشا کنید. این مسئله باعث می شود که زبان بدون درک تکیه به ترجمه، زبان را درک کنید. ممکن است همه وقت کلمات را درک نکنید اما با گذشت زمان بیشتر و بیشتر خواهید آموخت. این می تواند یک راه عالی برای ساختن واژگان غیر معمول باشد، زیرا شما با شنیدن نوع زبانی که در گفتگوهای روزمره وجود ندارد خواهید شنید.

نوشتن را درنظر بگیرید. مهم نیست آنچه می نویسید فقط بنویسید. نوشتن معقول و منطقی به درک صحیحی از زبان و دستور زبان نیاز دارد اما به شما در یادگیری سریع تر و راحت تر شدن زبان کمک می کند. اگر اصلا ممکن است، یک آلمانی بومی پیدا کنید تا هر آنچه را که می نویسید بخواند و بازخورد خود را به شما بدهد. می توانید نامه، ژورنالی، بررسی فیلم یا هر چیز دیگری که می توانید به آن فکر کنید بنویسید.





:: برچسب‌ها: آموختن زبان آلمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: